Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne ELi gaasivarustuse kohta
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Jun 2024 18:09:33 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus kontrollikoja liikme João Leão 
juhtimisel koostatud eriaruanne 09/2024: „Euroopa Liidu 
gaasivarustuskindlus – ELi raamistik aitas liikmesriikidel kriisile 
reageerida, kuid kõigi kriisile reageerimise meetmete mõju ei ole võimalik 
tõendada“.

Audiitorid hoiatavad, et kui EL tahab uueks gaasikriisiks täielikult valmis 
olla, tuleb lahendada mitu olulist probleemi. Kuigi EL võttis vastu mitu 
erakorralist meedet, et võidelda Venemaa poolse gaasi relvana kasutamise 
vastu, ei ole ELi tegevusest saadav kasu alati selge. Audiitorid juhivad 
tähelepanu ka mitmele uuele probleemile, millega EL peab tegelema, kui ta 
soovib tagada oma gaasitarned pikas perspektiivis, näiteks suurem sõltuvus 
imporditud veeldatud maagaasist ja vajadus vähendada oma gaasitarbimise CO2 
heidet.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-09>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .